Blog

Wiza do USA w kontekście utworzenia oddziału firmy

Wizy do USA dla przedsiębiorców W przypadku otwarcia przedstawicielstwa polskiej spółki w USA, zachodzi zazwyczaj potrzeba oddelegowania pracownika do amerykańskiego oddziału firmy. Osobą tą może być właściciel, członek zarządu, lub inna osoba zajmująca stanowisko...

czytaj dalej

Zniesienie wiz do USA – fakty i mity

Zniesienie wiz do USA W związku z przewidywanym tzw. "zniesieniem wiz do USA" pojawia się wiele informacji, z których część może wprowadzać w błąd. Wyjaśniamy fakty i mity z tym związane: Mit 1: Polacy będą podróżować do USA bez wizy To twierdzenie nie jest do końca...

czytaj dalej

Dlaczego wybraliśmy lokalizacje na Florydzie

Floryda jest dobrym miejscem do otwarcia pierwszego biura w USA z kilku powodów. Lokalizacja najbliższa Europie Floryda zlokalizowana jest na wschodnim wybrzeżu Stanów Zjednoczonych, czyli od strony Oceanu Atlantyckiego. Wschodnie wybrzeże jest zlokalizowane najbliżej...

czytaj dalej

Wartość rund finansowania Venture Capital w USA

Polecamy cykliczny raport Venture Pulse firmy KPMG, który co kwartał przedstawia aktualne dane dot. finansowania zarówno w USA, jak i w Europie i na Świecie. Najnowszy raport wskazuje m.in. wartość rund finansowania Seed, Rundy A, Rundy B, itd. Źródło:...

czytaj dalej

Jak sprawdzić, czy mój produkt sprzeda się w USA

Zachęcamy aby bardzo starannie wysondować rynek. Obecnie dostęp do informacji jest na tyle szeroki, że firmy mają dobry przegląd produktów i usług dostępnych za granicą. Rekomendujemy udział w targach lub innych branżowych imprezach odbywających się USA. Polecamy też...

czytaj dalej

Czego nie zrobimy dla naszych partnerów

Mimo że staramy się aby nasza oferta była jak najszersza, są pewne kwestie których nie będziemy w stanie dla Was zrealizować. Przede wszystkim: nie poprowadzimy Waszego biznesu w USA. Nikt nie zna firmy tak dobrze jak jej obecny zarząd i kluczowi pracownicy. Ekspansja...

czytaj dalej

Trzy wskazówki dla firm wchodzących do USA

1. Fundamenty w Polsce Zbuduj solidne podstawy swojego biznesu w Polsce. Na nich opierać się będzie amerykański oddział firmy. Opracuj dokładnie swoje oczekiwania co do rynku amerykańskiego, odpowiedz na pytanie o cel ekspansji. Określ swój cel i opracuj założenia...

czytaj dalej

Kiedy jest dobry czas na ekspansję zagraniczną startupu?

O ekspansji do USA można i powinno się myśleć już na etapie tworzenia produktu. Jednak ekspansja nie ma sensu, dopóki startup nie dysponuje gotowym i sprawdzonym przez rynek (choćby polski rynek) produktem. Posiadanie klientów/użytkowników w Polsce jest pierwszym...

czytaj dalej