1. Fundamenty w Polsce

Zbuduj solidne podstawy swojego biznesu w Polsce. Na nich opierać się będzie amerykański oddział firmy. Opracuj dokładnie swoje oczekiwania co do rynku amerykańskiego, odpowiedz na pytanie o cel ekspansji. Określ swój cel i opracuj założenia biznesowe do jego realizacji. Zgromadź zasoby które będą potrzebne przy ekspansji (w tym kapitałowe) i miej świadomość że możesz je stracić. Twój biznes w Polsce jest Twoim zapleczem i zabezpieczniem.

2. Zdobądź informacje

Zgromadź jak najwięcej informacji, z wszelkich możliwych źródeł. Poznaj zwyczaje Amerykanów, konkurencje, ceny, problemy z jakimi borykają się inni. To uchroni Cię od przykrych niespodzianek na miejscu. Wyjdziesz poza swoją strefę komfortu – przygotuj się na to. Nigdy nie jest dość jeśli chodzi o zdobywanie wiedzy.

3. Wciel plan w życie

Poświęć się w 100% procesowi ekspansji! Tego nie da się robić na pół etatu. Określ co jest dla Ciebie sukcesem, bo wcale nie musi to być stanie się jednorożcem. Postaw sobie realne, ambitne cele i je realizuj krok po kroku. W USA ucz się na błędach, nie zniechęcaj porażkami. W USA mówi się, że jedyną porażką jest niewyciągnięcie lekcji z porażki. Ucz się i adoptuj do nowego środowiska, szukaj rozwiązań które działają, pomijaj te nieskuteczne.

 

Translate >>