Typowe przeszkody i bariery na rynku USA
Decydując się na wprowadzenie swojego produktu lub usługi na rynek USA, przedsiębiorcy napotkają przeszkody i bariery. Oto kilka z nich:
- Nieznajomość amerykańskiego rynku i kultury tam panującej
- Nieznajomość zagadnień związanych z handlem zagranicznym (w tym finansowanie, ubezpieczenia, magazynowanie, logistyka)
- Znaczna odległość pomiędzy Polską a USA utrudniająca transport towarów i podróżowanie
- Znaczna różnica czasu, utrudniająca komunikację z amerykańskimi partnerami (nawet 9 godzin)
- Brak zbudowanych relacji z potencjalnymi klientami i kontrahentami
- Brak rozpoznawalności marki na rynku amerykańskim
- Brak możliwości (lub znaczna trudność) rekrutacji amerykańskich pracowników
- Brak znajomości panujących w USA możliwości biznesowych
- Nieznajomość przepisów prawnych, celnych i podatkowych
- Kwestie gwarancji, ryzyko odpowiedzialności i roszczeń
- Ryzyko dokonania znacznej inwestycji bez gwarancji osiągnięcia rezultatów
Skontaktuj się z nami, a opowiemy jak współpraca z nami pozwala uniknąć wyżej opisanych zagrożeń.